MLS Football Jersey

"האופנה" וה"כפרית "של" האופנה "של הנשים ו"כפרית" הם משניים, בעיקר תלוי בנקודות האלה

צרות נשים תמיד עומדות בפני בגדי ארון בגדים כל יום, אבל הן סובלות מכך שאינה יודעת מה ללבוש היום.למרות שהם לא יכולים לקחת אנשים עם המראה שלהם, נשים לבושות ואלגנטיות לוכדות לעתים קרובות את ליבם של אנשים במבט ראשון.אם לא תתלבש, גם אם אתה נולד עם מראה ודמות טובים, הבגדים היקרים ביותר יראו בהכרח “כפרי”.
“בין אם אתה יכול להתלבש” באמת קשור אם זה נראה טוב או לא, או אם יש לך דמות טובה, ובין אם יש לך כסף. והיכרות.תלבושות הן רק מוצרים מוגדרים למחצה.”האופנה” וה”כפרית “המבדילים בין נשים, המראה והדמות הם שנייה, בעיקר כדי לראות את הנקודות הללו.
1. הבינו את עצמכם לחלוטין ושמרו על המנטליות הנעורים שלכם.
המצב הטוב ביותר של אישה הוא לא ללבוש את הבגדים היקרים ביותר, אלא לשמור על מנטליות צעירה לנצח ולאמץ גישה חיובית לחיים.רק להבין את עצמך ולהבין את סגנון הלבוש הטוב ביותר שלך.אישה עם שמלה נוחה, חיוך בהיר ואישה מפוארת יכולה ללבוש תחושת אופנה צעירה ומסוגננת.
אישה ששומרת על מנטליות צעירה תמיד נותנת שמש בהירה, מזג רענן ויפה.השלב שנקרא כל כך נולד, המנטליות היא צעירה, והמראה יהיה טוב באופן טבעי.למרות שאנחנו לא יכולים לתת לזמן להישאר, אנו נשאיר עקבות כאלה על גופנו, אך כל עוד המנטליות צעירה, הזמן זורם, אך דרך משקעים של הזמן, חבק קסם וקסם ייחודי יותר, זוהר בחיוניות צעירה.
2. הכירו את סוג גופכם, בחרו בשמלה שמתאימה לכם לפי נתונים שונים
להבין את עצמך באופן מלא, כמובן, הצעד החשוב ביותר הוא להכיר את גופך.מנקודת המבט של הדמות האופקית, דמויות הנשים מחולקות בדרך כלל לחמישה סוגים: H, תות, תפוח, שעון חול וסוג אגס.צורת הגוף האנכית מחולקת למעשה ל: רגליים ארוכות/מותניים קצרים, רגליים קצרות/מותניים ארוכים וסוג שווה.אם אתה רוצה לקבוע לאיזה סוג גוף אתה שייך, אתה יכול למדוד את המותניים, החזה, הירכיים והכתפיים שלך, ותוכל להשתתף באיור לעיל.
קביעת גופך היא צעד מכריע, אתה יכול לבחור את השמלה הנכונה בהתאם לצורת גופך.וכשאתה רואה שמלה, אתה יכול לדעת במהירות אם היא מתאימה לך.זה יכול לעשות שימוש טוב בחוזקות ולהימנע מחולשות.
3. אני אוהב ללבוש פשוט ואטמוספרי, לשים לב לשילוב של דגמים בסיסיים וצבע
סגנונות מורכבים והתאמת צבע מסובכת לפעמים הם פרודוקטיביים ונראים “כפריים” מאוד.אווירת הפשטות מציגה לעתים קרובות אופנה, שחייבת לשים לב במיוחד לשילוב של דגמים בסיסיים וצבע.מבצעים כמו חולצות, חליפות, מעילים ופריטים אחרים הם פשוטים וקלאסיים ולא קלים למיושנים. ו
כחול תמיד נותן לאנשים תחושה רחבה של הילה כמו השמיים.השמים השקטים כחולים ולבנים הם השותפים הטובים ביותר, והם יפרשו מייד אווירה אלגנטית ואופנתית.
אתה יכול לשים לב להתאמת צבע ללבוש.בין אם מדובר באותה מערכת צבע או תערובת של צבעים ניטרליים, היא מאוד מיוחדת לגבי שכבות חזותיות ומובן האופנה.באופן כללי, ההלבשה עוקבת אחר אפקט חושי רך, לכן נסה לבחור טון נוח ורך ככל האפשר, ובו זמנית, קבוצה של כללי ההלבשה לא אמורה לעלות על שלושה צבעים.
4. שימו לב לנעליים, שרשראות וקישוט של כמה אביזרי תיקים
בנוסף להתאמת הבגדים, עליכם לשים לב גם לקישוט המבהיר של אביזרים, כמו נעליים, שרשראות, שעונים, תיקים וכו ‘, יכולה להיות זוהרת וחום, להוסיף צבע להתאמה הכללית שלכם.נשים אופנתיות רבות גבוהות מאוד ברמה בהלבשה, ועגילים מעודנים, שרשראות ואביזרים אחרים יכפילו את חוש האופנה שלהן וידגישו את האצילות שלהן.
לכן יש סגנון אישי ומדגיש את הסגנון שלך, מה שבהחלט יכול להוסיף נקודות להתלבשות שלך.בדרך להמשיך אופנה, אסור להתעלם מקישוט האביזרים.
דוח/משוב
MLS Football Jersey