MLS Football Jersey

מדע של ידע על הגנת הסביבה



מהי הגנה על הסביבה


הגנה על הסביבה היא לאמץ מדדים שונים של מינהלי, משפטי, כלכלי ומדעי וטכנולוגי, להשתמש במשאבים באופן סביר, למנוע זיהום סביבתי, לשמור על איזון אקולוגי, להבטיח התפתחות בריאה של החברה האנושית ולהסתגל טוב יותר לעבודה אנושית ולסביבה של האדם יצורים.


החשיבות של הגנת הסביבה


אחדות ההגנה על הסביבה ופיתוח כלכלי היא משימה חשובה להשגת אסטרטגיות לפיתוח בר -קיימא.


עם פיתוח כוחות יצרניים ומודרניזציה של התעשייה והחקלאות, הגנה ושיפור הפכו לתנאי הכרחי להתרבות העבודה.


ההשפעה לטווח הארוך של זיהום סביבתי מהווה איום רציני על בריאות האדם.


01

בעיית התחממות אקלים גלובלית

בשל ההתחממות הגלובלית, השפעות שונות יהיו בעלות השפעות שונות ברחבי העולם.ההתחממות הגלובלית עשויה להשפיע גם על השינויים בגשמים ובמחזור האטמוספירה, להפוך את האקלים לא נורמלי, וגורם בקלות לבצורת ואסונות שיטפון. ו


02

צריכת אוזון והרס

שכבת האוזון היא אווירה שבירה מאוד.הרס שכבת האוזון יגביר את חוזק האדמה בקרינה אולטרה סגולה, מה שיגרום נזק רב לחיים על פני האדמה.


03

המגוון הביולוגי יורד

המגוון הביולוגי מתייחס למקורות השונים של מקורות שונים.מינים חדשים יופקו במהלך ההתפתחות הביולוגית הארוכה.

ש

  פעילויות אנושיות שינו את האקלים והסביבה, וגרמו להתחממות כדור הארץ, שכבת האוזון להיות ריקה וכו ‘, המשפיעים על אוויר, מים ואספקת מזון … בסופו של דבר היא מאיימת על בריאות האדם והישרדות.ראו כיצד שינויי אקלים משפיעים על בריאותנו, ומה אנחנו יכולים לעשות?

01

אל תבזבז אוכל
שמירה על איכות סביבה
כיום, כגודל שליש מהאוכל יהפוך בסופו של דבר לאשפה.


המשמעות היא שכמה יערות ושדות רטובים הפכו לאדמות חקלאיות, וכמה מים ואדמות איבדו את המגוון הביולוגי שלהם לשווא, וכמה יצורים ימיים סבלו מזיהום של דשנים כימיים.וגם, האוכל מוסיףבתהליך העבודה וההובלה, גזי חממה ישוחררו גם כדי לגרום לכדור הארץ להתחמם.לבסוף, בזבוז המזון יירקב במזבלה של האשפה, והמתאן מייצר הוא גייס החממה החזק הראשון.


הדו”ח שפורסם על ידי הבנק העולמי בשנת 2020 “הפחתת הפסדי המזון והפסולת: הבנת סוגיות גלובליות על פי התנאים המקומיים” אמר כי החקלאות היא ענף פליטת גזי החממה הרביעית בגודלה, המהווה 24%מכלל הפליטות.אם תבטל פסולת מזון, היא תפחית את פליטת גזי החממה ב -8%, 19% מהדישנים, 21% משאבי מים מתוקים, 18% מהאדמות החקלאיות ו -21% ממחל המזבלה של האשפה.


02

לאכול פחות בשר, לאכול יותר ירקות
שמירה על איכות סביבה

הגנה על הסביבה לא אומרת שאתה צריך להיות צמחוני בבת אחת.לכל אחד יש צרכים תזונתיים משלהם;אבל אתה יכול להתאים את התזונה שלך, כמו החלפת בשר בקר ותם בעוף וחזיר, או פשוט לאכול יותר מהגידולים.יתכן שזה לא נחשב ברמה האישית, אך זה יכול להפחית את צריכת הבשר האדום או לקדם צורה תעשייתית ידידותית יותר לסביבה בבסיס הגדול.


03

קח כמה מטוסים, קח מחלקת כלכלה אם אתה רוצה לשבת
שמירה על איכות סביבה

כל אדם לאדם בדירוג טביעת הרגל הפחמן של הובלה ארוכה -מרחק:

טיסה קצרה (≤ 384 ק”מ) -255 גרם
טס באמצע הדרך -156 גרם
טיסה ארוכה -מרחק (≥ 3700 ק”מ) -150 גרם
אוטובוס -105 גרם
רכבת -41 גרם
שייט -19 גרם
רכבת מהירה גבוהה -6 גרם
*חישוב על סמך כלי ההובלה הסטנדרטיים הבריטיים

אם אתה צריך לקחת מטוס, נסה לקחת מחלקת כלכלה.המחקר של “חישוב צעדי הפחמן של הבנק העולמי, ציין כי עקב מרחב נסיעות רב יותר, פליטת הפחמן של בקתות ברמה גבוהה (כולל מחלקה ראשונה ומעמד עסקי) הם שלוש פעמים מעמד המשק וזה עשוי לדחוף את חברת התעופה להתאים את שיעור התא, או להקים מס ירוק שונה מהתא.


04

קח פחות מכוניות, קח אופניים ותחבורה ציבורית
שמירה על איכות סביבה
דירוג טביעת הרגל של פחמן של הובלה קצרה -מרחק:
מכונית אור בנזין -243 גרם
רכב חשמלי רגיל -209 גרם
אנשים כפולים לוקחים מכוניות בנזין -122 גרם
אופנועים -119 גרם
רכבת חשמלית -29 גרם
אוטובוס -17 גרם
רכב חשמלי אנרגיה ירוקה -0 גרם
אופניים -0 גרם
הליכה -0 גרם
*חישוב המבוסס על תחבורה סטנדרטית אוסטרלית

מעניין שמישהו שאל פעם שאלות, איזו טביעת רגל פחמן גבוהה יותר ברכיבה על אופניים או אופניים חשמליים?אם אתה סופר את הקלוריות הנוספות שאנו לוקחים באמצעות אופניים … רכיבה על אופניים חשמליים ידידותיים יותר לסביבה.

05

מיחזור, מיחזור, מיחזור
שמירה על איכות סביבה

בכל שנה האשפה המוצקה בעולם היא 2 מיליארד טון.



משנת 2016 עד 2021, בסין יש יותר מ -200 מיליון טונות של זבל מוצק בחיים עירוניים מדי שנה, והכמות הכוללת של האשפה היא שנייה רק ​​לארצות הברית.החל משנת 2019 נכנסה שנחאי לעידן “סיווג זבל חובה”.


סיווג האשפה אכן עוזר להבחין בפסולת פלסטית בפסולת ביתית, כמו גם בשיטות שריפה, הטמנה ושיטות ייצור חשמל לפיתוח זבל יבש ורטוב.אם לעיר שלך יש מדיניות סיווג אשפה, פיקוח ותרגול אינם דבר רע.


עם זאת, להגנת הסביבה, זבל יבש ורטוב נמצא בסוף שרשרת המיחזור, בהתאמה.”מה שעלינו לעשות זה לצמצם, לשימוש חוזר ולהתחדש להתחדשות בסדר זה. בשלב קביעת השריפה או קבורת האשפה, נכשלנו פעמים רבות מדי.”עובדי ארגון השלום הירוק הבריטי מציעים זאת.


06

תיקון, שני -יד, טוב מאוד
שמירה על איכות סביבה

זה מגניב לקנות ולמכור ספרים יד שנייה;מי שיכול לתקן ולחדש אותו גם קריר יותר מאלו שנשברים.



להגן על הסביבה

     להגנת הסביבה יש מחיר, והעלויות הללו נופלות על כולם לא אחידות -להכיר בקיומו של העלות, נשמעים מהלב לסביבה, ובוחנים מחדש את ההחלטה בחיים דבר שניתן לעשות באקולוגיה.


מָקוֹר:סביבה אקולוגית אורומקי




קוד סריקה

להתמקד ב

הקסם קבוע!


MLS Football Jersey