MLS Football Jersey

"הפגישה השנתית של צריכת האופנה" השנייה קיימה שיחה משותפת וצמיחת המותג בהייקו "זמנה" צריכת איכות וצמיחת המותג

הפדרציה לנשים היינאן לוחצת על המילים הכחולות למעלה ועוקבות אחריי

ב -14 באפריל, נערך בהייקו, הכנס השנתי השני של צריכת האופנה “של תערוכת מוצרי הצריכה הבינלאומית הרביעית בסין.הנושא של המפגש השנתי הזה הוא “עידן הצריכה האיכותית וצמיחת המותג”.

באתר האירועים, המכון למחקר כלכלי של המאה ה -21 וג’ונג ליאנג פרסמו במשותף את “דו”ח התובנה של הצרכן של הנשים” שוב.עורך ההראלד הכלכלי של המאה ה -21 -בתוך צ’ן צ’נקסינג אמר כי הדו”ח השנה מציב את נקודת המבט של המחקר בממד העידן ומציב את הרעיון של “שלושה דורות חדשים”, כלומר “הבנות שלאחר הדור”, “Mhillennium האם “ו”יופי חירן”. קבוצות, על ידי לימוד ההבדלים הבין -דוריים בין הצריכה הבין -דורית של הצרכנים וצריכה בין -דורית של צרכנים בגילאים שונים, בוחנים אם לקבוצת הצרכנים הנשית תהיה תצוגה חדשה של צריכה, התנהגות צרכנים והתנהגות הצריכה שלהם, ובאמצעותם, ובאמצעותם של הצריכה, ובאמצעות הצריכה שלהם, ובאמצעות הצריכה שלהם, ובהתנהגות הצריכה שלהם, התנהגות הצריכה שלהם, והיא תתרחש.

“דו”ח התובנה של הנשים של הנשים” מראה כי “פוסט -ז ‘ילדה” מביאה צריכה עולה כמו פנינים ואטריות סוסים; ותוכן צרכני אחר.

אז, תחת גל “העידן שלה”, כיצד צריכת איכות מניעה את צמיחת המותג?נשיאת המאמן של סין, ליליאנה לוצ’וני, מאמינה כי פסיכולוגיה של הצריכה של נשים בעידן החדש מתקדמת לעבר שלב חדש של נאמנות אוטונומית יותר ועצמית לצריכה של ניסיון.

סאן ג’ינג, המנהל הכללי של תעשיית היופי המסחרית המהירה של E -Commerce ותעשיית גבולות חוצה, אמר כי הקוסמטיקה היא חלק חשוב מאוד ב”הכלכלה שלה “ו”הצריכה שלה”. הציג מגמת צמיחה משגשגת מאוד ותכנים יצירתיים מגוונים מאוד.”אנו מודאגים יותר מהביקוש ההולך וגובר למוצרי יופי בעיירה ומשיקים חווית קנייה אפקטיבית ואינטימית יותר עבור לקוחות אלה.”

באותו לילה, האירוע ערך גם ארוחת צדקה של “אופנה וצריכה ואהבה”.חברות אכפתיות רבות ואנשים אכפתיים מכל תחומי החיים התאספו יחד כדי לעזור להתפתחות צדקה אצל נשים וילדים של היינאן.

MLS Football Jersey