MLS Football Jersey

מ"הסתמכות על ניסיון "ועד כוח החוכמה בהגנה על הסביבה של" נתונים "מפרץ →

המדינה שלי היא מדינה ימית גדולה ויש לה כ 18,000 ק”מ של קו חוף היבשת.המפרץ הוא הרמה של פיתוח כלכלי באזור החוף והמקום הכבד להגנה אקולוגית.

בשנים האחרונות ערי החוף במדינה שלי הוגנו על ידי המפרץ. עדיין עדיין לא נפתר זבל סחף.לשם כך, סיאמן סיטי, מחוז פוג’יאן, השיגה נורמליזציה וכיסוי מלא של זבל סחף ים בעיר, ומשיג איסוף ימי וסילוק קרקעות.

סירה גורפת זבל ימית זו מצוידת בשני מהפכים.נכון לעכשיו, תחנת התברואה הימית של שיאמן משתרעת על מים 230 -מרובע -קילומטר דרך סירות ניקוי מכניות, בדיקת סירות מהירות וספינות קטנות, ויכולה לנקות 3,000 טונות של זבל סחף ים מדי שנה.

ג’אנג ליאנג’ואה, ראש תחנת ניהול הבריאות הסביבתית של שיאמן: ראש הספינה מצויד במעקב וידאו של 360 דיגרי. פני הים.זבל נסחף בים הוא בעיקר מבוסס על צמח, כמו גם קצת זבל מפלסטיק.זה תהיה השפעה מסוימת על סביבת החיים של החיים הימיים.

לדברי האחראי על תחנת הניהול, בעבר, ניתן למצוא את האשפה הדייג רק על ידי ניסיון ולראות אותה על ידי הבשר.כעת עם מערכת ניתוח הנתונים הגדולים וציוד הצלה מתקדם יותר, יעילות ההצלה משופרת מאוד.בתחנת התברואה הימית במזח, הצוות צופה בצף זבל בים דרך פלטפורמת הפיקוד החכמה של התברואה הימית.לטענת הצוות, מערכת פיקוד זו יכולה לחזות את צף האשפה הימית על פי גורמים כמו גאות וכוח רוח, ולשלוח את הצוות להצלה במועד לים שעשויים לצוף באשפה.

מנגנון הממשל “ארבע -מודרניזציה” של זבל סחף ים מקודם בפריסה ארצית

לדברי צוות תחנת התברואה הימית של שיאמן, במהלך תהליך ההצלה והניקוי, נמצא כי זבל למחזור ופסולת מחזור אחרת נמצאו ממוינים וארזו

בימינו, שיאמן חדשנות הקימה מנגנון עבודה של “פארניזציה”, יישום אחריות ממוסדת, צוותי ניקוי ימיים מנורמלים, ממשל מקיף שיטתי ומנגנוני פיקוח על תחזית מידע.מנגנוני הממשל של “ארבע ארבע הפוריסטים” של זבל סחף ים נכללו ברשימת הרפורמה הלאומית לרפורמה בפיילוט האקולוגי של הציבוי האקולוגי לניסיון ומנהגים כדי לקדם אותם בפריסה ארצית.

טיהור אינטליגנטי של ביוב של קרוב לחוף הים

הייג’ו מתאם זיהום

הבעיה של הסביבה האקולוגית הימית באה לידי ביטוי בים, והשורש נמצא על הארץ.בעבר, שיאמן התמודד גם עם בעיית הזיהום בים.כעיר מפרץ, כיצד צריך לטפל בכמות גדולה של שפכים המיוצרים על ידי ייצור התושבים וחייו?במהלך השנים, שיאמן דבק בתיאום היבשה והים, ההצמדה הגבוהה ביותר, וצייר בזהירות תמונה הרמונית ויפה של אנשים עם פיתוח איכותי והגנה גבוהה ברמה.

מפעל טיהור איכות המים של טאקאסאקי, הממוקם במחוז הולי, שיאמן סיטי, הוא אחד הפרויקטים החשובים אצל שיאמן לשיפור יכולות הטיפול בשפכים בשנים האחרונות.השלב הראשון של מפעל טיהור זה מאמץ תוכנית פריסה קבורה של חצי קרקע, שנראית כמו גינה מבחוץ.בשנת 2023, מפעל הטיפול היומי במים היומי טפל ב 760,000 טון.זה לא רק פותר את בעיית הטיפול בשפכים באזורים קשורים, אלא גם משפר את יכולת התזמון והעיבוד הכוללת של מערכת הטיפול בשפכים של האי דרך הצינור הראשי המחובר זה לזה של מפעל טיהור המים באי שימן.

חן צ’יאורו, סגן מנהל הלשכה האקולוגית והסביבה של שיאמן: מאז 2020 השקיע שיאמן 17.09 מיליארד יואן בהשקעה חדשה, והרחיב 16 מפעלי טיהור איכות מים, עם 1.205 מיליון טון של יכולת טיפול בשפכים חדש. ניתן ליירט, לשלוח ולטפל בו. “

“היירוט” שנקרא כל כך מתייחס ליישום החדשנות של פרויקט שחזור המקור המקורי המקורי.”שלח אותו משם” מתייחס לצורך למיין באופן מקיף את הצרכים של רשת צינורות מפעלי הטיפול בשפכים, במקביל לקדם את בניית הפרויקטים של רשת הצינורות, הגדרת מדעית בריכות התאמה, הוסף רשתות צינורות מעבר חירום ושיפור קיבולת התזמון ביוב ו”העיבוד” הוא שבהתאם לעיקרון “ריכוזי ומפוזר”, הוא יעשה את כל המאמץ לקדם את החדש והרחבה של מפעלי טיפולי ביוב.

חן צ’יורו, סגן מנהל הלשכה האקולוגית והסביבה של שיאמן: לאחר שלוש שנות התמודדות, שיעור האיסוף הריכוזי של הביוב המקומי בעיר שימן גדל מ -70.6%ל 87.6%, ושיעור העיבוד הריכוזי גדל מ 96.4%ל 100 %.בשנת 2023, אזור איכות המים המצוין של המים הקרובים לחוף הים הגיע ל 84.2%, והופיע שוב על הנוף היפה של החוף.

בניית המפרץ היפה דורשת שיער ארוך טווח למשך זמן רב לעבודה

בשנת 2019 השיקה משרד האקולוגיה והסביבה, יחד עם ועדת הפיתוח והרפורמה הלאומית ומשרד המשאבים הטבעיים, את עבודת הקמת המפרצים היפים.בשנת 2035, 283 מפרצים במים הקרובים של המדינה בנה בעצם מפרץ יפהפה.בשנים האחרונות, משרד האקולוגיה והסביבה בחר 20 מקרים מצוינים של מפרצים יפהפיים, אשר עיבד מספר מודלים של בנייה חדשניים שניתן לשכפל, לקדם ולהתייחסות.

האדם הרלוונטי האחראי על משרד האקולוגיה והסביבה הצהיר כי השנה, על בסיס סקר הבסיס הזיהום הימי השלישי באזור הים כולו, ארגון כל אזורי החוף יאורגן על ידי המפרץ כיחידה הבסיסית ל ערכו חקירה מעודנת של הסביבה האקולוגית של המפרץ, ותראו את כל האזור הנמצא תחת תחום השיפוט.

ג’אנג ז’יפנג, סגן מנהל המחלקה לאקולוגיה ימית וסביבה של משרד האקולוגיה והסביבה: זהו תהליך ארוך לקידום שיטות פיתוח ימי למחזור.האפקטיביות של ממשל הסביבה האקולוגית הימית אינה מספיקה. שפך נהר הפרל.

MLS Football Jersey