MLS Football Jersey

אופנתי מלמד אותך ללבוש אופנה ולראות!כל עוד אתה מבחין בשלוש הנקודות הללו, אתה יכול לעשות זאת בקלות

בעיניים אופנתיות, האופנה לא תוגבל על ידי גוף וגיל, פשוט להתלבשנסה למצואלכישורי סגנון ולבישת, לא משנה מה הגבוה, הקצר, השמן והדק שלך, אתה יכול בקלות ללבוש תחושת אופנה ולהפצות על החסרונות שלך.

בואו תסתכל על כמה תמציות אופנתיות לבושות, כך שהם צריכים לשים לב כאשר הם מלמדים להתלבש כדי ללבוש צורה דקה וגבוהה!

1. צור את מיקום קו המותניים הנכון

במשך זמן רב הביטוי “מותניים גבוהים מראה רגליים ארוכות” הוא פופולרי.

משפט זה נכון אך לא נכון לחלוטין, לא לומר שככל שקו המותניים גבוה יותר, כך טוב יותר, רק נכוןארץהציגו את קו המותניים הגבוה ליצירת צורה גבוהה ודקה.נהפוך הוא, זה ישפיע על תחושת האופנה של הצורה כולה, ובגלל הפרעות הפרופורציה, זה יגרום ללבוש כולו להיראות לא מתואם מספיק ולהיות יפה.

מיקום קו המותניים הנכון יכול להפוך את הדמות ליחס מושלם של שלוש שבע -נקודה, וזה קל מדי להפוך את הבלאי ולאבד את האיזון.בנסיבות רגילות, קו המותניים הוא המקום הטוב ביותר להישען על האצבע 3-4 על הטבור.גם אם תבחר בסגנון אופנה רופף יחסית, אתה יכול לייעל את גופך ולהעצים מאוד את תחושת האופנה.

2. שימו לב להצגת קווי סטיילינג

אם אתה פונה לילדה עם גובה קצר אך דק יותר, למעשה, שיטת ההלבשה עם קווים יכולה גם להשיג אפקט גבוה ויזואלי.

לדוגמה, בחירה ללבוש כמה גרסאות של בגדים רזים יותר, תוך שימוש ביתרונות גוף ומיומנויות איוטות גבוהות, לא רק ליצור תחושת אופנה חדה, אלא גם נותנים לאנשים תחושה של תחושה גבוהה.אם אתה ילדה שמנה, אתה יכול לנסות ללבוש כמה בגדים מעט רופפים ולהשתמש בגרסה כדי לשנות את קווי החומר, שיכולים גם להשיג תוצאות טובות.

לחלופין, הילדים הדקים והקצרים בוחרים רוטב “פנסוניק עליון”. על ידי זה יכול לפצות על החסרונות של הדמות, וזה מאוד אופנתי.

שלישית, מפצה על חוסר הטמפרמנט

לכל אחד יש הבנה שונה של אופנה, כך שלשיטת ההלבשה של כולם יש גם אפשרויות שונות.אך לא משנה כמה שיטת ההלבשה שונה, הצגת הטמפרמנט היא לא להתעלם מגורמים, אלא גם המפתח להגדלת תחושת האופנה.

אותו דבר זהה לבנות עם דמויות קצרות ושמנות. קווי המוצא יכולים להשיג אפקט חזותי משמעותי ודק.

נערות צעירות יכולות גם לפרש את המזג המתוק שלהן באמצעות צבעי בגדים, ואז עם המאפיינים של גרסת הבגדים, הן יכולות גם להפוך את הבגדים לאופנתיים וזרים.אם בנות שאינן טובות בהתאמת צבע, הן יכולות להשלים את כל הצורה עם אותו צבע, פשוט מבלי לאבד את האווירה, וזה נראה טמפרמנטלי מאוד.

לדוגמה, הצורה השחורה של הגברת היא פשוטה ומלאת אופנה.

אם אתה מרגיש שהצורה השחורה משעממת מדי, אתה יכול גם לנסות להוסיף בגדים לבנים בהלבשה, שהיא גם מאוד אופנתית ואטמוספרית.

ובכן, זה זה לנושא הזה.למעשה, לא קשה ללבוש אופנה ולהסתכל עליה בכלל.

MLS Football Jersey