MLS Football Jersey

"מחלקה ירוקה" לובשת "ירוק" הבחנה ביום האביב

האביב מתחזק, והכל מתאושש.הכתב הבחין שכאשר המוסד לחקר הצבעים הסמכותי פנטון שיחרר את המגמה הפופולרית משנת 2024, הצבע “Mint Manbo Green” מלא בצבע טרי ומרפא, ואז “ירוק” פעם אחת ברשימת הצבעים הפופולרית גם חזר לבמה. “כל ירוק” הצורה פוצצה את “המחלקה הירוקה” כדי ללבוש את הרוח.תעשיית האופנה חשפה כי גרין הוא הצבע שיכול לנשום, לא רק מלא בהתלהבות החיים, אלא גם לסחוב סצינות יפות כמו האגדה של גרין, ופוגע באווירת הריפוי הנוחה של אווירת האהבה של הצעירים.
טקסט/גואנגג’ואו מדי יום כתב המדיה שזוף טאן ווייטס טאן ווייטינג
פרשנות פופולרית
הפרשנות “הירוקה המלאה” של סגנון “הדופמין”
ירוק הוא צבע האישיות, והוא קיים כמו לוח צבעים טבעי באופנה.במילותיו של המעצב המתעורר: הפלסטיות חזקה ביותר, היא נראית רכה, אך היא מכילה חיים וכוח.
“בכרומטוגרפיה, ירוק הוא הצבע הנייטרלי של קצה החם והחם, כאילו מדובר בקיום מאבריק, ועושה את שלה. פופולרי, הוא פופולרי לחלוטין, אבל הוא פופולרי לחלוטין, אך הוא פופולרי לחלוטין, אך הוא פופולרי לחלוטין. “בסרט הקלאסי” כפרה “.לדעתה, ירוק “כל הירוק” הפופולרי השנה הוא ביטוי לפרשנות המערכת הירוקה המרפאת לשיא.
השראה לסרטים
שפר את הנרטיב שהביא גרין
מדוע הקסם של “כל הירוק” נמשך?מכיוון שחוש האופנה הירוק הזה בנוי על רקע אמנות קולנוע.אנליסט עסקי שיאו טאנג אמר לעיתונאים כי תכולת הזהב של אופנת האופנה היא בדרך כלל מקיפה.
“אני תמיד אזכור את השמלה הירוקה של הטווס לובשת את הגיבורה בסרט” כפרה “. בדי המשי רועדים איתך. יש רק שתי להקות דקות בעיצוב האחורי, כאילו מספרים את סיפורה עם הגב הדק של הגיבורה.” שירו, עשרת המעצבים המובילים של גואנגדונג, אמרו כי ירוק מסוג זה הוא ירוק עצוב מאוהב, ואופנה גבוהה גבוהה הושמעה גם ברגע זה.הכתב הבחין גם כי בנוסף לאהבה קשורה, ישנם גם “ירוקים” הקשורים למותרות וביטחון ביצירות קולנוע וטלוויזיה קלאסיות, כמו חצאית הקטיפה הירוקה הכהה שלובשת פיי ליבה ב”היופי של הכאוס “, ב”וויקטוריה הצעירה “בגדים ירוקים שלבשה משפחת המלוכה הבריטית.
“אני מתרשם מאוד מהטיילור סוויפט כדי להשתתף בצורת גלובוס הזהב של השנה. חצאית ארוכה של גוצ’י ירוק מלאה.” עם חוש חזותי רענן ונעים, הביעו את צמיחתן כלפי מעלה של נשים.”אווירה זו משמשת בסצינות שונות של ללבוש יומי. ניתן להתאים את הירוק של הצבעים השונים לסגנון של גוונים שונים. זה גם הפלסטיות החזקה של ללבוש של גרין.”
הראה רוח קפואה
אופנה חדשנית משתמשת בביטוי של “ירוק”
“כל הירוק” בתוכנית נובעים יותר על ידי רעננות וחיוניות הנגזרים מהאביב.הכתב הבחין כי בתערוכת האופנה האביבית והקיץ של 2024 הוא היה מלא באלמנטים מעוררי השראה של הטבע.המעצבים הזכירו לקהל האופנה להאט, ליהנות מהחיים ולחזור לעצמי רוחני עם גוון בריא ויותר עוסק בעיניים.
“המהות של המערכת הירוקה היא למעשה בלתי מוגבלת. בדיוק כמו הפרשנות של עצמם, לכל אחד יש תשובות משלהם.”
לדעתה, גרין יכול להיות ירוק זית רטרו, ירוק חורפי סיני, או ירוק גן בעט הצייר.”פריטים ירוקים עם צבעים שונים ורוויה רוויה מספיקים כדי לספק רעיונות עשירים ורעיונות חדשניים.” צֶבַע.
הכתב הבחין גם כי בעבר רשימת הצבעים הפופולרית בעבר של המוסד לחקר הצבעים הסמכותי Panton ידידותי;ראוי להזכיר כי בוטגה ונטה מביאה סגנון עיצוב מאופק יותר באביב ובקיץ. . חיוניות.
“חומרים שונים יכולים גם לשנות את הטון של התצוגה הירוקה. לדוגמא, פרגמו ורסאצ’ה. הראשון משתמש בליקה ירוקה של יער שופע ועור פטנטים כדי לתאר את האווירה השקטה והמפוארת. המופע מראה את הביטוי החדש של הרוקי.” אמר שירו. ו
לובש אסטרטגיה
השתמש היטב באפקט “קשת” עם פרטים עשירים
הקשת השנה כבר לא מוגבלת למתיקות מסורתית וביטוי נשי, אלא מציגה מגוון רחב יותר של סגנונות באמצעות שימוש עיצובי עשיר ובחירת חומרים.”ניתן להתאים את אפקט הקשת המעניין הזה ב’מחלקה הירוקה ‘ללבוש, ויכול במהירות להעלות את הצורה הכללית.” קשת, צורת הקשת.
הכתב הבחין גם כי בתערוכת האביב והקיץ של 2024 היו גם כמה מותגים שקפצו מאלמנטים “קשת”.מעצבי פראדה מקשטים את “הקשת” על הכתפיים, המותניים וגב השמלה, המשלימים אלמנטים אחרים על הבגדים כמו פרחי סטריאו.סימון רושה הביא את הרוח הרומנטית של “קשר קשת” עד קצה.
“עם פרט זה כהשראה, אנו יכולים ללמוד מהשפעת הקשת על המופע, ולנסות להשתמש ב”קשת” ברורה עם קווי מתאר ברורים כנקודת השיא של הצורה. ” כוח החיים של “כל ירוק”.
תצפית על צרכנים
כלכלת צבע מולידה שיווק צבעוני
מוצרים עתידיים ישימו לב יותר לאפקטים צבעוניים
בשנים האחרונות השכיחות של כלכלת הצבעים החלה להוליד שיווק צבעוני.אנליסטים בתעשיית האופנה אמרו כי המגמה של אופנת צבע היא לא רק מדריך לתעשיית האופנה, אלא גם המקור היצירתי לשיווק מותג.הכתב הבחין כי מ”דופמין “ל”גמרד” ל”ירוק “, כל פופולריות צבעונית מספקת את המותג לספק הזדמנות למותג ליצור קשר רגשי עם צרכנים.בעתיד, ההערכה היא כי המחקר וההתפתחות וההשפעה של המוצרים ישימו לב יותר להתאמת הצבע, וכדי לענות על הצרכים הכפולים של ביטוי חזותי ורגשי צרכני יותר בצורה חדשנית יותר.
מקור: גואנגג’ואו מדי יום
דוח/משוב
MLS Football Jersey